Jurnalul editorului: Escapadă stilistică

Categories Inspiration, Stories, Travel

Hello, dragilor! A trecut iar timpul, iar eu nu am mai stat de vorbă cu voi, însă astăzi vreau să stăm la povești și să vă împărtășesc ultimele mele aventuri. Am avut parte de un început de an cu multe provocări, dar nu vreau să las în urmă proiectul meu de suflet, București stilat. Am zis că este momentul oportun să vă scriu despre ce s-a întâmplat în ultima perioada, iar un lucru interesant a fost plecarea mea în Italia. A fost o îmbinare între vacanță și muncă (cea de stilist).

Nu cu mult timp în urmă am avut plăcerea să o cunosc pe aceea care acum mi-a devenit mai mult decât clientă. Mi-a cerut ajutorul pentru a-și redefini stilul  personal. Am început treptat, cu pași timizi deoarece pentru mine a fost o adevărată provocare, ea locuind în Italia. Toate ținutele erau conepute pe baza pozelor. Așa mi-am dezvoltat și mai mult abilitatea stilistică, lucru pentru care îi mulțumesc. După ce ne-am văzut de două ori în țară am hotărât că este timpul să-i fac o vizită. Zis și făcut.

5 Februarie – Zborul e abia seara, ajung în Roma la o oră destul de târzie dar plină de entuziasm. Amândouă ne bucuram că acum putem începe cu adevărat un wardrobe detox. Au urmat șase zile pline de drumuri, orașe, haine și multe perechi de ochelari de soare.

The Holiday

escapada stilistica

În prima zi am făcut o lungă plimbare prin Cetatea eternă. Roma, la fel de vanitoasă ca ultima dată când ne-am întâlnit. Totul în jur minunat, estetica locului fiind ca un fetish pentru mine. Nu știam în ce parte să mai privesc. Eram înconjurată de istorie vie, iar în mintea mea gândurile zburau ba la măreția fostului imperiu, ba la faimoasele scene din filmele ce s-au turnat aici. Totul era de vis.   Tip: Dacă vrei să vizitezi orașul și să ai timp să faci tot ce ți-ai propus în itinerar plănuieste-ți vacanța la Roma în sezonul rece. Sunt mai puțini turiști, eviți înghesuiala și cozile interminabile. Nu te speria de temperaturi pentru că este destul de plăcut pe tot parcursul anului. Eu am fost în februarie de două ori si am avut parte de temperaturi de aproximativ 15 grade Celsius.

În următoarele zile am vizitat Pompei, Napoli, Positano, Gaeta și Sperlonga, ultimele trei enumerate fiind stațiuni de la malul mării. Fiecare loc are aerul său specific, cultura sa. În fiecare loc am descoprit cel puțin un lucru pe care să-l păstrez drept suvenir.

Am descoperit străzile vechi din Sperlonga, învăluite în alb și cu multe terase cu vedere la mare. Străduțele sale înguste te transportă în altă dimensiune, una mult mai boemă. La tot pasul întâlnești mici restaurante ce vara își deschid terasele. Aici am avut parte de cele mai gustoase paste mâncate vreodată.

Positano a fost la fel de fermecător precum mă așteptam. Chiar dacă era februarie, am avut parte de soare și de căldură. M-a uimit culoarea locului. Totul în jur era în nuanțe spectaculoase de albastru, verde, portocaliu, galben. Pentru câteva momente am uitat că este iarnă. Multe terase nu erau deschise și peste tot se simțea o liniște aparte, chiar dacă mai erau turiști. Am coborât până pe plajă și am simțit pentru prima dată în acest an mirosul acela specific de mare.

The Work Trip

Între plimbări am reușit să mă ocup și de garderobă și de structurarea unor ținute. Am făcut curat printre toate hainele, am sortat, am păstrat, am îmbinat. Am avut surpriza să descopăr garderoba vastă de care clienta mea dispune și să mă joc ceva mai mult cu paleta de culori. Pentru că deține piese din stiluri diferite am putut mixa mai multe ținute și m-am bucurat să văd că este încântată de rezultatul final.

Pe lângă îmbinarea a ceea ce avea deja în garderobă, am stabilit și piesele de care mai are nevoie. Ce-i drept, nu foarte multe. Ceea ce m-a uimit a fost faptul că își dorea o pereche de ochelari de soare, lăsând impresia că nu are suficiente. Momentul adevărului: scoate toate perechile de ochelari, peste zece… Atunci am înțeles nevoia reală a clientului meu. Deși poți deține numeroase piese vestimentare și accesorii, se ajunge la un moment în care nu mai știi cum să le îmbini. Trebuie să existe mereu un echilibru între stilul tău și tendințe. Dacă achiziționezi ceva fără să-ți imaginezi câteva ținute cu lucrul respectiv, ajungi să îl porți doar de câteva ori sau niciodată.

escapada stilistica

Momentul cel mai solicitant pot spune că a fost seara în care am început să mixez piesele din garderobă pentru a face ținute. Nu am vrut să mă opresc până nu ajungeam la 20. Deși era deja târziu în noapte am reușit să duc la bun sfârșit provocarea pe care singură mi-am lansat-o. Iată și o parte din rezultatul final. O îmbinare între casual, clasic și practic.

Escapada mea stilistică s-a încheiat la Chanel. Discutam cu clienta mea despre o pereche de pantofi de ceva timp, iar momentul achiziție a venit. Eu am zburat înapoi acasă, iar ea a plecat cu o nouă pereche de pantofi.

M-am bucurat de această nouă experiență și mi-am testat cumva limitele. Am avut parte de momente plăcute alături de oameni minunați, cărora le mulțumesc. Pe lângă plimbări și mâncare delicioasă,  am legat prietenii, lucrul acesta fiind neprețuit.

Dacă vrei să colaborăm pentru a-ți defini stilul personal, nu ezita să mă contactezi pe pagina mea.