Primăvara – vara în concepția Louis Vuitton

Categories Inspiration, Trends

Organizată la cel mai nou magazin prezentarea  colecției  primăvară-vară a avut loc în  Place Vendôme, în centrul Parisului. Priveliștea de la ferestrele mari de unde se putea distinge tot orașul, reprezenta foarte bine paradoxul Louis Vuitton:pe cât de universal cunoscut este brand-ul , acesta rămâne esențialemente francez.

Deci, pentru a accentua acest aspect Nicolas Ghesquière, directorul de creativitate, a decis să-și aducă creația acasă.Colecția de astăzi este total diferită de cea din Rio de Janeiro de anul trecut.Dacă aceea a fost un tribut adresal culturiii sportive maritime,plină de culori puternice și imprimeuri îndrăznețe, aceasta este la fel de curajoasă-dar din cu totul alt punc de vedere.

”Mâine e început de ieri” e motto-ul celei mai noi colecție.Ea prezintă cum te-ai aștepta, influențe puternice ale stilului parisian autentic, dar cu accente de modernitate.Un fel de hot bourgeois, să zicem așa.

”Am realizat că nu am explorat pe cât mi-aș fi dorit latura sofistică a Louis Vuitton”, mărturisește Nicolas Ghesquière.

Pe catwalk au fost prezentate o multime de costume reinventate: sacouri cu capă, revere construite din pliuri, cu decupaje laterale la niveul abdomenului ori la nivelul umerilor,sau cu  câte 2 rânduri de nasturi în variante XXL şi pantaloni până la gleznă, cu croială relaxată. Popularele fuste creion au fost inlocuite cu fuste petrecute, cu decupaje neasteptate

Abonare la blog via email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Latura sofisticată de care vorbeșta Nicolas Ghesquière este evidențiată de rochii care au venit sub forme ultra glamour, din mătase pe care au fost aplicate mii şi mii de cristale, dar care a fost îmbinată cu elemente neaşteptate, precum aplicații  la nivelul pieptului sau umerilor, care au spart feminitatea cu o doză edgy.

Mai mult, sunt prezente și rochiile de tip neo-amazoane,fluide, cu un șold descoperit, și culori electrice,cu imprimeuri cu iluzii optice, din dantelă care în loc să dea impresia de delicat, crează un efect total opus.Cât despre piesele metalice, de aluminiu, iridescente, sau reptiliene, acestea nu fac decât să capteze lumina, energia, și bineînțeles, privirea.

Este acesta portretul femeii de mâine? O războinică citadină ce-și duce viața zi de zi, demascată de orice teamă sau complex?Numai viitorul nu va spune.Cert este că colecția prezintă piese care luate separat dau impresia de accelerare a timpului (ceea ce e un alt paradox pentru că împreună acestea oferă un look ce te trimite cu gândul la pitorescul și burghezia Parisului).Și în contextul în care suntem în epoca vitezei, nu e acesta un lucru bun?

Vedeta colecției a reprezentat o surpriză pentru toată lumea!Nu a fost un pantof, sau o geantă cum te-ai aștepta de la acest brand, ci husa de telefon imprimata cu faimosul logo,inspirata de designul geamantanelor clasice Louis Vuitton.Aluzia a fost clară:o femeie poate să meargă fără geantă pe stradă, dar în nici un caz fără telefon.Nicolas Ghesquiere a testat popularitatea husei, postând această poză pe Instagram

Prezentarea colecției Louis Vuitton primăvară vară 2017

 

Simona Rata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *